Інформація по обміну чи поверненню товарів.
Якщо вам не підійшов розмір ви можете замінити його на необхідний (у разі наявності). Вартість доставки у разі обміну сплачує відправник.
Як повернути товар належної якості (не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром... ):
1. Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.
2. Обмін або повернення товару здійснюється в разі якщо:
- Товар не був в експлуатації та зберіг товарний вигляд;
- Зберігається упаковка і комплектація товару.
3. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом пʼяти днів з моменту отримання товару магазином та підтвердження його стану.
4. Повернення товару належної якості який ініціюється покупцем, здійснюється через Нову пошту і оплачується за рахунок покупця.
Як повернути товар неналежної якості (у випадку виявлення заводського браку у гарантійний термін 30 днів):
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у товарі, покупець особисто, в порядку та у строки, що встановлені законодавством України, має право пред'явити продавцеві вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання товару продавцем в своє розпорядження та фізичного доступу до такого товару.
2. Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», провадиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.
3. Повернення товару неналежної якості який ініціюється покупцем, здійснюється через Нову пошту і оплачується за рахунок покупця.